wtorek, 11 września 2012

Literary Party Dinner Tag


Znalazłam TAG na YT, źródle wszystkich ciekawych tagów, i po prostu nie mogłam nie zrobić! A zatem, zawiążcie muszki, wepnijcie we włosy kwiaty i siadajcie. Stół czeka, a atrakcji będzie wiele.

THE RULES: you must invite 11 guests, and there must be
1. One character who can cook/likes to cook / Postać która umie/lubi gotować
Hmm, pani Hudson, gospodyni Sherlocka Holmesa. Nie wiem czy lubi gotować, sir Arthur Conan Doyle o tym nie wspomina, ale na pewno potrafi. Poza tym, jako wiktoriańska dama na pewno nie skrytykuje potraw na przyjęciu, nawet jeśli kucharzowi coś nie wyjdzie.

2. One character who has money to fund the party/ Postać, która mogłaby współfinansować przyjęcie
Pan Darcy! Jest bogaty, ma podobnie rozwinięte umiejętności społeczne co ja i na pewno uświetni wieczór. A że jak wiadomo pan Darcy jest żonaty, nie wypada zaprosić go bez żony, a ja bardzo lubię Liz Bennet. Dwie pieczenie na jednym ogniu, czyż nie jestem genialna?
3. One character who might cause a scene/ Postać, która wniesie nieco życia ;)
Szalony Kapelusznik i Marcowy Zając! Oczywiście, jeśli obiecają trzymać się z dala od imbryka z herbatą.
4. One character who is funny/amusing/ Postac, która jest zabawna
O rany, ciężki pytanie. Jestem przecież tak mrroczna, że nie zwracam uwagi na zabawne/ sympatyczne postaci. Henry Wotton z Portretu Doriana Grey'a, który jest zabawny, sympatyczny i tak uroczo niemoralny.
5. One character who is super social/popular/ Postać, która jest popularna
Tyrion Lannister. Chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego?
6. One villian/ Czarny charakter
Aj, kolejne trudne pytanie. Tylko jednego? Jak ja mam wybrać tylko jednego! Ale skoro muszę... kardynał Richelieu z Trzech Muszkieterów (przepraszam, Lestacie, Patrycjuszu, ale było tylko jedno miejsce, a kardynał to moje pierwsze literackie zauroczenie).
7. One couple - doesn't have to be romantic/ Para bohaterów, nie muszą być romantycznie związani
Louis&Lestat (widzisz, L. Jednak się udało)
8. One hero/heroine/ Bohatera/bohaterkę
Prawdziwe bohaterki są ciężki do znalezienia i mają zazwyczaj niewiele czasu, ale zaprosilabym albo Anguę ze Świata Dysku, albo księżnę Barbarę Austriacką.
9. One underappreciated character/ Niedoceniana postać
Agnes Grey, która bardzo lubię, a została zupełnie przyćmiona przez Katarzyne Earnshaw i Jane Eyre. Mam nadzieję, że zostanie gwiazdą wieczoru.
10. One character of your own choosing / Kogo wybierzesz
Molly Carpenter z Akt Dresdena. Lubię Molly za bycie młodą, ciekawską i całkiem uroczą wiedźmą.

A Wy kogo byście zaprosili? Jestem ogromnie ciekawa!

5 komentarze:

Edzik pisze...

Bezczelnie kradnę, bo pomysł boski :D

Kasia (wędrówka.net) pisze...

świetny pomysł ;-) jak znajdę chwilę, to z przyjemnością się podepnę!

Kasia (wędrówka.net) pisze...

oj, i dodam jeszcze - przepraszam, że tak w drugim komentarzu - że u Ciebie byłaby niezła impreza :>

Annathea pisze...

Kradnij, po to jest :)

Annathea pisze...

Czekam w takim razie na Twoją listę gości.
Im dłużej patrzę na tę listę, tym bardziej pewna jestem, że impreza przeszłaby do historii :]