sobota, 14 września 2013

With a little help from a friend

Czy ta okładka nie jest piękna?
Jako bonus, kawałek mojego centrum dowodzenia Wszechświatem
Co można zrobić, gdy tłumaczenie wyczekiwanej książki odrzuca, a nie chce się sponsorować empiku?
Można pomarudzić na fb i, jeśli ma się szczęście, dobra dusza pomoże. Tak oto dzięki pomocy, Edzika (jeszcze raz bardzo dziękuję!) cieszę się własną piękną wersją Days of blood and starlight
Z tej okazji stosik:
proszę docenić brak kota na tym zdjęciu. Wbrew pozorom to trudny wyczyn.
Laini Taylor Days of blood and starlight - przyczyna całego zamieszania, odpowiedzialna za ten wpis. 
Aneta Jadowska Zwycięzca bierze wszystko – bo nadal mam nadzieję...
Leigh Bardugo Shadow and bone – także dzięki nieocenionemu Edkowi. Polska okładka mi się nie podoba, poza tym była w promocji.
Tara Moss Krwawa hrabina – z ciekawości co to za zwierz
Kira Izmajłowa Wyższa magia – książka-wyrzut sumienia, pożyczyłam ją niemal rok temu.

China Mieville Dworzec Perdido – goodreads rekomenduję mi tę książkę od kiedy się zarejestrowałam

0 komentarze: