środa, 4 czerwca 2014

Stos książek, ale taki malutki


I w tym miesiącu udało mi się przeczytać kilka książek w wersjach papierowych. Zapisanie się do biblioteki, było naprawdę dobrym pomysłem. Majowy stosik nie jest tak imponujący jak kwietniowy, ale pogoda i wydarzenia nie sprzyjały czytaniu (cierpię na syndrom Detrytusa).
Linki prowadzą do blogowych recenzji:



Claire Bessant- Zaklinacz kotów. Chciałam nieco rozszerzyć moją wiedzę o kocich zwyczajach. Bardzo ciekawa pozycja, poleca wszystkim właścicielom kotów.
Ewa Białołęcka- Wiedźma.com.pl. Nadal się uśmiecham, gdy widzę okładkę.
Leigh Bardugo – Siege and Storm. Mam zamiar zrecenzować cały cykl, więc wpis pojawi się pewnie pod koniec czerwca.
Sarah J.Maas- Szklany tron. Podobno drugi tom jest lepszy od pierwszego. Sprawdzę.

Oprócz tego przeczytałam kilka ebooków, ale o nich można poczytać na moim profilu na goodreads.

Plany na czerwiec mam ambitne. Biorę udział w Ogólnopolskim miesiącu czytania Anne Rice, a w przerwach między kolejnymi tomami Kronik mam zamiar się zmierzyć z trylogią Przedksiężycowych Anny Kańtoch.


0 komentarze: