środa, 22 maja 2013

Dni 19-22 czyli kolejny post zbiorowy


ale tak to jest, gdy się ciężko pracuje i nadrabia zaległości w czytaniu (zawsze pomocny gr inforumuje mnie, że obijam się i jestem cztery książki do tyłu). Jestem jednak zdeterminowana by dotrwać do końca wyzwania.

Dzień 19 - Książka, dzięki której zmieniłeś zdanie na jakiś temat
Widzicie, ja kiedyś nie lubiłam wampirów. Serio. Aż przeczytałam Wywiad z wampirem, który pokazał, że wampiry nie muszą być staruszkiem w smokingu ani młodym napalonym chłopakiem z wadą zgryzu.Jest to też pierwsza książka, jaką przeczytałam po angielsku poza klasyką. I pierwsza kupiona za franki. 


Dzień 20 - Książka, którą byś poleciła osobie o wąskich horyzontach myślowych
Nie znam takich osób, więc ciężko mi coś polecić, ale myślę, że dobry byłby klasyczny kryminał. Taka na przykład Agatha Christie. Bohaterowie są konserwatywni, poprawni, a mordercy mają zazwyczaj jakiś zarozumiały powód.


Dzień 21 - Książka, która przyniosła Ci wielką przyjemność, ale wstydzisz się przyznać, że ją czytałaś
Brak. Najbliżej chyba będzie serii o Śpiącej Królewnie Anne Rice, bo nie przyznałabym się mamie, że ją czytałam. Swoją drogą, to dopiero jest perwersyjna erotyka, Christian G. może się schować.


Dzień 22 - Ulubiona seria wydawnicza
Świat Dysku Prószyńskiego! No dobrze, to oszustwo, ale Fabryka ostatnio tak namieszała, że straciłam orientację.


0 komentarze: